J. angielski

– ćwiczenia grafomotoryczne w zeszycie poznanego słownictwa  w rozdziale 4  FOOD  (nazwy produktów spożywczych / pisownia)- podręcznik str.28

– powtarzanie struktury  I LIKE/ I DON’T LIKE

– ćwiczenie  globalnego  czytania poznanych wyrazów oraz ich wymowa  (obrazki wraz z wyrazami są wklejone do zeszytu)

– zadanie do poćwiczenia – zeszyt ćwiczeń str. 78

– karta pracy nr. 10

UNIT 5 MY BODY

– zapoznać się ze słownictwem i znaczeniem  (podręczni str. 36/37) , proszę zapisać nowe słownictwo w zeszycie:

arms-ręce/ramiona, legs-nogi,
body-ciało, feet- stopy, toes-palce u nóg,
fingers-palce, tummy-brzuch
hands-dłonie/ręce, head-głowa,

– ćwiczenia grafomotoryczne nowego słownictwa (karta pracy dołączona do plików U5 My body)

karta pracy pisanie

– gra MEMORY  (karta pracy dołączona do plików arkusz 10)

karta pracy memory

-zeszyt ćwiczeń str. 37 zad. 3/4


Ed. muzyczna

SZANOWNI RODZICE!

Zostaliście Państwo, jak i Wasze dzieci poinformowani o tym, że nauczyciele od 16 marca będą zamieszczać wykaz zagadnień do pracy w domu. Nie chciałabym sprowadzać przedmiotu jakiego nauczam tylko do teorii muzyki. Proponuję, aby uczniowie w ciągu najbliższych dni (do 25.03):

1. słuchali muzyki
2. śpiewali ulubione piosenki
3. grali na instrumentach (jeśli jest w domu np. flet, dzwonki, gitara, pianino czy inne).

Zachęcam do wspólnego, rodzinnego muzykowania; można razem pośpiewać np. popularne karaoke. Zapewniam, że jest to świetna zabawa, a co najważniejsze, w tym trudnym czasie dla nas wszystkich, aktywność muzyczna spowoduje mnóstwo pozytywnego wzmocnienia i dużo uśmiechu. Jest nam to teraz bardzo potrzebne.

Uczniów klas 1-3 zachęcam do posłuchania literatury muzycznej i widowisk muzycznych dla dzieci. Linki do materiałów:

http://www.muzykotekaszkolna.pl/kanon/sergiusz-prokofiew-piotrus-i-wilk-op-67/

http://www.muzykotekaszkolna.pl/multimedia/filmy-o-muzyce/stanislaw-moniuszko-animacja-do-piesni-niedzwiadek-muzykoteka/

https://www.youtube.com/watch?v=glzfheqljmw

https://www.youtube.com/watch?v=ushrymiiKH8

Małgorzata Wątor


Materiał do pracy w domu:

Cześć 1

  • Teksty doskonalące czytanie „ Czytam i rozumiem” (z tyłu podręcznika)- po kolei do końca, codziennie jeden tekst
  • Z każdego tekstu proszę wypisać po 5 wybranych trudnych wyrazów i ułożyć z nimi zdania. (w zeszycie).
  • Matematyka podręcznik „Pomyślę i rozwiążę”- zadania tekstowe str. 26 i 27 do zeszytu
  • Bieżące karty pracy są wysyłane na grupę rodziców klasy I

Cześć 2

  • „Witamy wiosnę”- 48- 49 ( ćwiczenia brązowe)
  • Prowadzimy „Zeszyt lektur” (sporządzamy metryczkę lektury, czyli autor, tytuł, ilustrator itp., wykonujemy ilustrację lub redagujemy kilka zdań na temat wrażeń z lektury)
  • Matematyka –doskonalenie rachunku pamięciowego w zakresie 20, codziennie po 10 dowolnych przykładów na dodawanie i odejmowanie (do zeszytu)

Cześć 3

  • Przeczytać tekst pt.” Ale się wiosna zdziwi?”, odpowiedzieć pisemnie na polecenia pod tekstem nr 1 i 2 ze str.40
  • Ćwiczenia str. 32 „ Witamy wiosnę”- tekst z lukami ,
  • Ćw. 1 str 32 do zeszytu
  • Matematyka , podręcznik str .28 cała ( zadania do zeszytu)
  • Matematyka ćwiczenia str 35 cała
  • Wykonać ilustrację na temat „Pani Wiosna” format A4, technika i interpretacja tematu dowolna

Poniedziałek 23.03

Obserwujemy pogodę

  • Podręcznik str.41
  • Założyć kalendarz pogody- forma dowolna prowadzenia ( technika/przyroda na ocenę), prowadzić obserwację pogody przez cały tydzień
  • Matematyka ćwiczenia str 36- 37

Wtorek 24.03./ środa 25.03

  • Wiersz pt.” Pierwiosnek”, polecenia pod tekstem nr 1,2,3 str .42 do zeszytu
  • Już wiosna Podręcznik str. 42 i 44
  • Przepisać zdania do zeszytu z podręcznika ze str. 44
  • Podręcznik polecenia 1-4 str. 43 do zeszytu
  • Ćwiczenia str 33, 34
  • Matematyka podręcznik str 29 do zeszytu

 Czwartek 26.03/ piątek 27.03

  • Matematyka podręcznik str 30 zadania nr 1-4 do zeszytu
  • ćwiczenia matematyka str 38
  • Podrecznikstr 45-46 czytać , polecenia nr 1,2 i 3 str 46 do zeszytu
  • Ćwiczenia str 35 i 36
  • Kaligrafia str 45

Małgorzata Miś

Skip to content