J. angielski
– ćwiczenia grafomotoryczne w zeszycie poznanego słownictwa w rozdziale 4 FOOD (nazwy produktów spożywczych / pisownia)- podręcznik str.28
– powtarzanie struktury I LIKE/ I DON’T LIKE
– ćwiczenie globalnego czytania poznanych wyrazów oraz ich wymowa (obrazki wraz z wyrazami są wklejone do zeszytu)
– zadanie do poćwiczenia – zeszyt ćwiczeń str. 78
– karta pracy nr. 10
UNIT 5 MY BODY
– zapoznać się ze słownictwem i znaczeniem (podręczni str. 36/37) , proszę zapisać nowe słownictwo w zeszycie:
arms-ręce/ramiona, | legs-nogi, |
body-ciało, feet- stopy, | toes-palce u nóg, |
fingers-palce, | tummy-brzuch |
hands-dłonie/ręce, | head-głowa, |
– ćwiczenia grafomotoryczne nowego słownictwa (karta pracy dołączona do plików U5 My body)
– gra MEMORY (karta pracy dołączona do plików arkusz 10)
-zeszyt ćwiczeń str. 37 zad. 3/4
Ed. muzyczna
SZANOWNI RODZICE!
Zostaliście Państwo, jak i Wasze dzieci poinformowani o tym, że nauczyciele od 16 marca będą zamieszczać wykaz zagadnień do pracy w domu. Nie chciałabym sprowadzać przedmiotu jakiego nauczam tylko do teorii muzyki. Proponuję, aby uczniowie w ciągu najbliższych dni (do 25.03):
1. słuchali muzyki
2. śpiewali ulubione piosenki
3. grali na instrumentach (jeśli jest w domu np. flet, dzwonki, gitara, pianino czy inne).
Zachęcam do wspólnego, rodzinnego muzykowania; można razem pośpiewać np. popularne karaoke. Zapewniam, że jest to świetna zabawa, a co najważniejsze, w tym trudnym czasie dla nas wszystkich, aktywność muzyczna spowoduje mnóstwo pozytywnego wzmocnienia i dużo uśmiechu. Jest nam to teraz bardzo potrzebne.
Uczniów klas 1-3 zachęcam do posłuchania literatury muzycznej i widowisk muzycznych dla dzieci. Linki do materiałów:
http://www.muzykotekaszkolna.pl/kanon/sergiusz-prokofiew-piotrus-i-wilk-op-67/
https://www.youtube.com/watch?v=glzfheqljmw
https://www.youtube.com/watch?v=ushrymiiKH8
Małgorzata Wątor
Materiał do pracy w domu:
Cześć 1
- Teksty doskonalące czytanie „ Czytam i rozumiem” (z tyłu podręcznika)- po kolei do końca, codziennie jeden tekst
- Z każdego tekstu proszę wypisać po 5 wybranych trudnych wyrazów i ułożyć z nimi zdania. (w zeszycie).
- Matematyka podręcznik „Pomyślę i rozwiążę”- zadania tekstowe str. 26 i 27 do zeszytu
- Bieżące karty pracy są wysyłane na grupę rodziców klasy I
Cześć 2
- „Witamy wiosnę”- 48- 49 ( ćwiczenia brązowe)
- Prowadzimy „Zeszyt lektur” (sporządzamy metryczkę lektury, czyli autor, tytuł, ilustrator itp., wykonujemy ilustrację lub redagujemy kilka zdań na temat wrażeń z lektury)
- Matematyka –doskonalenie rachunku pamięciowego w zakresie 20, codziennie po 10 dowolnych przykładów na dodawanie i odejmowanie (do zeszytu)
Cześć 3
- Przeczytać tekst pt.” Ale się wiosna zdziwi?”, odpowiedzieć pisemnie na polecenia pod tekstem nr 1 i 2 ze str.40
- Ćwiczenia str. 32 „ Witamy wiosnę”- tekst z lukami ,
- Ćw. 1 str 32 do zeszytu
- Matematyka , podręcznik str .28 cała ( zadania do zeszytu)
- Matematyka ćwiczenia str 35 cała
- Wykonać ilustrację na temat „Pani Wiosna” format A4, technika i interpretacja tematu dowolna
Poniedziałek 23.03
Obserwujemy pogodę
- Podręcznik str.41
- Założyć kalendarz pogody- forma dowolna prowadzenia ( technika/przyroda na ocenę), prowadzić obserwację pogody przez cały tydzień
- Matematyka ćwiczenia str 36- 37
Wtorek 24.03./ środa 25.03
- Wiersz pt.” Pierwiosnek”, polecenia pod tekstem nr 1,2,3 str .42 do zeszytu
- Już wiosna Podręcznik str. 42 i 44
- Przepisać zdania do zeszytu z podręcznika ze str. 44
- Podręcznik polecenia 1-4 str. 43 do zeszytu
- Ćwiczenia str 33, 34
- Matematyka podręcznik str 29 do zeszytu
Czwartek 26.03/ piątek 27.03
- Matematyka podręcznik str 30 zadania nr 1-4 do zeszytu
- ćwiczenia matematyka str 38
- Podrecznikstr 45-46 czytać , polecenia nr 1,2 i 3 str 46 do zeszytu
- Ćwiczenia str 35 i 36
- Kaligrafia str 45
Małgorzata Miś