Lektura „Karolcia” autor: Maria Krüger
Poniedziałek
Edukacja polonistyczna : ćwiczenia – str. 46 (cała strona);
Edukacja matematyczna: podręcznik – str. 20 zad. 2 i 3 (rozwiązanie zapisać w zeszycie do matematyki).
Wtorek
Edukacja polonistyczna : ćwiczenia – str. 47 (cała strona);
Edukacja matematyczna: podręcznik- str. 20 zad.4 (rozwiązanie zapisać w zeszycie do matematyki).
Środa
Edukacja polonistyczna: podręcznik str. 41 (przeczytać tekst i zapisać rozwiązanie rebusów z zadania 1 w zeszycie);
Edukacja matematyczna: ćwiczenia str.21 zad. 3 i 4
Czwartek
Edukacja polonistyczna: podręcznik str. 42-43 (przeczytać tekst), ćwiczenia str. 48 zad. 2 i 3. Dla chętnych zad. 1 z ćwiczeń ze str. 48 do wykonania w zeszycie.
Edukacja matematyczna: podręcznik str. 21 zad. 1 (rozwiązanie zapisać w zeszycie do matematyki).
Piątek
Edukacja polonistyczna: ćwiczenia str. 49 (cała strona);
Edukacja matematyczna: ćwiczenia str.21 zad. 5.
Chętnych uczniów zapraszam do korzystania ze stron edukacyjnych:
Matzoo – klasa 3 – https://www.matzoo.pl/klasa3
Ortografka – http://www.ortografka.pl/
Lektura „Karolcia” autor: Maria Krüger
Poniedziałek – 23 marca 2020 r.
Edukacja polonistyczna: ćwiczenia – str. 50, zad. 7 i 8;
Edukacja matematyczna: ćwiczenia – str. 22 zad 1, 2,3,4;
*dla chętnych – ćwiczenia do edukacji matematycznej str. 23 zad. 5 i 6.
Wtorek – 24 marca 2020 r.
Edukacja matematyczna: ćwiczenia – str. 24 zad. 1,2,3 (bez kropki),
*dla chętnych – ćwiczenia do edukacji matematycznej: str. 24 zad 4, str. 25 zad. 5.
Edukacja polonistyczna: karta pracy zamieszczona poniżej.
Uwaga! Jeżeli nie możesz wydrukować karty pracy – zapisz w zeszycie same rozwiązania zadań (bez przepisywania poleceń).
Załącznik: Karta pracy
J. angielski
– ćwiczenia grafomotoryczne w zeszycie poznanego słownictwa w rozdziale 4 THERE’S A PARK
( nazwy / pisownia)- podręcznik str.28
– powtarzanie struktury THERE’S / THERE ISN’T
– ćwiczenie czytania poznanych wyrazów oraz ich wymowa (zeszyt ucznia)
– powtarzanie przyimków miejsca :In, on, under, next to, behind, in front of, between,
– zadanie do poćwiczenia (podręcznik str. 35 zad. 19 –na podstawie obrazka uzupełnij luki w zdaniach)
ROZDZIAŁ 5 MY DAY
– zapoznanie się ze słownictwem i znaczeniem wyrażeń:
I get up- wstaję, | I have lunch- jem lunch, |
I have a shower- biorę prysznic, | I read- czytam, |
I have breakfast- jem śniadanie, | I go home –idę do domu, |
I go to school- idę do szkoły, | I play- bawię się /gram, |
I work- pracuję/uczę się, | I go to bed- idę spać/idę do łóżka,
I have supper- jem kolację, |
– ćwiczenia grafomotoryczne w zeszycie słownictwa z rozdziału 5 MY DAY ( nazwy rutynowych czynności / pisownia)- podręcznik str.36/37
– ćwiczenie pamięciowe piosenki 2.21 ( podręcznik str. 37 – tekst)
– zadania do poćwiczenia ( zeszyt ćwiczeń str. 34 zad. 1,2 str. 35 zad. 3,4)
– powtarzać umiejętność zapisywania godzin (patrz zeszyt ucznia)
Ed. muzyczna
SZANOWNI RODZICE!
Zostaliście Państwo, jak i Wasze dzieci poinformowani o tym, że nauczyciele od 16 marca będą zamieszczać wykaz zagadnień do pracy w domu. Nie chciałabym sprowadzać przedmiotu jakiego nauczam tylko do teorii muzyki. Proponuję, aby uczniowie w ciągu najbliższych dni (do 25.03):
1. słuchali muzyki
2. śpiewali ulubione piosenki
3. grali na instrumentach (jeśli jest w domu np. flet, dzwonki, gitara, pianino czy inne).
Zachęcam do wspólnego, rodzinnego muzykowania; można razem pośpiewać np. popularne karaoke. Zapewniam, że jest to świetna zabawa, a co najważniejsze, w tym trudnym czasie dla nas wszystkich, aktywność muzyczna spowoduje mnóstwo pozytywnego wzmocnienia i dużo uśmiechu. Jest nam to teraz bardzo potrzebne.
Uczniów klas 1-3 zachęcam do posłuchania literatury muzycznej i widowisk muzycznych dla dzieci. Linki do materiałów:
http://www.muzykotekaszkolna.pl/kanon/sergiusz-prokofiew-piotrus-i-wilk-op-67/
https://www.youtube.com/watch?v=glzfheqljmw
https://www.youtube.com/watch?v=ushrymiiKH8
Małgorzata Wątor